Reisinformatie - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van Angela & Robert Jan - WaarBenJij.nu Reisinformatie - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van Angela & Robert Jan - WaarBenJij.nu

Reisinformatie

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Angela & Robert Jan

10 September 2016 | Nederland, Montfoort

Over twee weken vertrekken wij voor vier weken naar de USA. Om jullie alvast een idee te geven van de reis die we gaan maken (en gewoon omdat de voorpret ontzettend leuk is) nu alvast een eerste blog.

Op zaterdag 24 september vertrekken we vanaf Schiphol. We hebben al meerdere keren een wijziging gehad van ons vluchtschema, maar vooralsnog ziet het er als volgt uit:

Vlucht UA0071 United Airlines
Amsterdam, vertrek 9:15 - Newark, aankomst 11:40 (duur 8 uur en 25 min)

Vlucht UA1241 United Airlines
Newark, vertrek 15:10 - Los Angeles, aankomst 18:04 (duur 5 uur en 54 min)

Het is in LA 9 uur vroeger dan in Nederland, dus tegen de tijd dat wij in LA geland zijn liggen jullie alweer lekker te slapen (op de nursies in de nachtdienst na dan ;))

Bij aankomst in LA kunnen we op de luchthaven direct onze Jeep Grand Cherokee (Robert Jan hoopt stiekem nog op een upgrade naar een grotere auto, ik vind deze auto al groot zat..) ophalen. De eerste twee nachten blijven we in LA. We hebben dan de tijd om even bij te komen van de lange reis, in een andere ritme te komen en een aantal dingen te kopen (zoals een koelbox voor in de auto). Het hotel hiervoor hebben we al geboekt.

Op maandag 26 september gaat onze rondreis dan echt beginnen. De route ligt grotendeels vast maar we hebben ook nog een aantal dingen open gelaten. Ook de overnachtingen zullen we ter plekke boeken. De route die we gaan volgen zullen we als foto bij dit reisverslag opslaan. Vanaf LA vertrekken we in noordelijke richting.

Na hopelijk een ontzettend gave reis vliegen we op vrijdag 20 oktober weer terug naar Nederland.

Vlucht UA1977 United Airlines
Los Angeles, vertrek 10:25 - Houston, aankomst 15:47 (duur 3 uur en 15 min)

Vlucht UA0020 United Airlines
Houston, vertrek 16:50 - Amsterdam, aankomst 9:20 op 21 oktober (duur 9 uur en 30 min)

Vorige week beseften we ons dat de overstap van 1 uur nog best eens krap kan gaan worden, maar dat zien we dan wel weer..

Als het lukt gaan we jullie tijdens onze reis via deze site op de hoogte houden van onze avonturen. Maar nu eerst nog twee weken werken en de laatste dingen voorbereiden.

Robert Jan & Angela

• 10 September 2016 - 17:17

Ingrid:

Wat heerlijk dat de vakantie al in zicht begint te komen en met deze voorbereidingen zijn jullie toch al een beetje in Amerika!

Jullie zullen vast een hoop mooie dingen zien en veel plezier hebben.

Alvast heel veel plezier en een veilige reis (jullie liever als ik die lange vliegreis

• 10 September 2016 - 19:12

Suzanne:

Heel leuk om jullie zo te kunnen volgen! Ik kan me voorstellen dat het al behoorlijk begint te kriebelen bij jullie. Het wordt wel een hele vliegreis, maar jullie gaan dan ook wel een heel mooi stukje van Amerika zien. In een gave auto.:)

• 10 September 2016 - 20:43

Jennifer:

Super leuk dat jullie een blog gaan bijhouden!
    Het kan niet anders dan dat dit een super mooie reis gaat worden! :) ik wens jullie succes met de laatste voorbereidingen en een hele goeie reis! Heel veel pleizier in Amerika.

Jennifer en Geoff

• 12 September 2016 - 10:07

Wendy:

Leuk, Leuk, Leuk. Ben stiekem wel een beetje jaloers. ;) Maar niet op de lange vliegreis. Succes met alle voorbereidingen.
    xx

• 13 September 2016 - 21:35

Bo:

Awesomeeeeeee!

Super leuk, ik ben benieuwd naar jullie verhalen en avonturen.

Bo

• 21 September 2016 - 15:55

Rita & Aart Langerak:

Spannend, wij zijn benieuwd wat voor avonturen jullie mee gaan maken. Geniet er van samen.

• 23 September 2016 - 20:56

Ingrid:

Nog maar 1 nachtje slapen en dan gaat de grote reis beginnen!!

Thijmen kan niet wachten om morgen naar jullie vliegtuig in de lucht te zwaaien